fbpx

WZMOCNIJ ODPORNOŚĆ 

KROK 1 ODYCHANIE

Tym co pomaga wzmocnić odporność jest łagodzenie stresu.

Daj znać ciału, że wszystko jest ok poprzez oddech.

Niestety dziś nie zwracamy na niego nazbyt uwagi, bo oddychanie jest przecież naturalne i dzieje się samo.

TO TYLKO CZĘŚĆ PRAWDY.
To jak oddychasz wpływa na to jak czuje się ciało i jest tak ważne, że wszystkie kolejne zasady, które będę Ci przesyłać w kolejnych dniach bez poprawy oddechu nie mają sensu.

Ile możesz wytrzymać bez oddechu? No właśnie!
A to jak oddychasz nadaje działaniu Twojego ciała ramy i daje znać hormonom o tym jak mają pracować.

Szybki płytki oddech to znak, że coś jest nie tak i ciało wchodzi w tryb UWAGA NIEBEZPIECZEŃSTWO. I tak właśnie oddychasz, gdy jesteś zestresowana.

Głęboki i spokojny oddech to znak że wszystko jest ok i możemy działać normalnie.

Jak oddychasz? Jaki sygnał wysyłasz do ciała?

ĆWICZENIE ODDYCHANIA:
zacznij od 3x dziennie, jak dojdziesz do 5x to masz gwarantowane super efekty w ciele, umyśle i samopoczuciu.

1. Bierzesz powolny Wdech licząc do 5ciu
2. Przytrzymujesz oddech licząc do 5ciu
3. Robisz długi i spokojny Wydech licząc do 5ciu
całość powtarzasz 5x.
Zajmuje raptem minutkę, a zmienia życie.

To szybka rada na każda stresującą sytuacje – daje natychmiastową ulgę i długotrwałe efekty.

Dzięki temu zachowujesz spokój, a wiadomo w takim stanie lepiej działa twój organizm.
Stres/Strach zakłada nam klapki na oczy i mamy mniejszą szansę na właściwą reakcję. Blokuje nas. Już jedna minuta wystarcza by to zmienić.

KROK 2 NAWODNIENIE

Ciało ludzkie składa się w większości z wody. Gdy ma jej za mało, a wystarczy tylko 5% brak zaczyna ograniczać metabolizm i różne procesy.

Niemowlę to w 90% woda
Dziecko 80-85%
Dorosły 70-80%
Gdy zaczynamy się starzeć woda spada nawet do 65%.

Jak widzisz im młodsi tym mamy jej więcej.
Chcesz zachować młodość i witalność – pij wodę.
Chcesz by procesy, także ten metaboliczny, działały sprawnie – pij wodę.
Chcesz dobrze się czuć – pij wodę.
Chcesz chudnąc – pij wodę.
Chcesz być zdrowa  – pij wodę.
Chcesz regularnie oczyszczać organizm z toksyn – pij wodę.

Picie to nawyk. Jeśli go nie masz trzeba zbudować i utrwalić.
Najlepiej nosić ze sobą butelkę by była pod ręką. Przez pierwsze 2 tygodnie możesz częściej biegać siusiu, potem wszystko wróci do normy.

Gdy chce nam się pić często opatrznie to rozumiemy jako głód i możemy podjadać.
Nawodnienie to pierwszy krok do zapanowania nad zachciankami. I dużo lepsze samopoczucie. Możesz to czuć już po 5/7dniach.

Ile pić? 0,03litra x twoja waga.
Wliczają się do tego kawy, herbaty i napary (o ile nie są zbyt mocne).
Ale 70% powinna to być czysta woda.

Jaką wodę pić?
Najlepiej nie gazowaną. Mineralna, źródlana. Wszystkie są ok.
Z filtrów typu brita – gorzej, bo woda pozbawiona jest naturalnych mikroelementów.
A woda ma niesamowitą umiejętność przyciągania ich. Więc by nie doświadczać tego co nazywamy wypłukiwaniem – warto zadbać by woda je miała już w sobie.

Jak pić?
Regularnie – od rana do wieczora.
Nie pić jedynie na 15′ przed posiłkiem i 20-30′ po posiłku. Łatwiej wtedy pracować sokom trawiennym, gdy nie są rozwodnione.

Woda nie leczy, ale jej brak powoduje problemy w organizmie.

Czytałam o lekarzu, który został aresztowany i skazany w kraju (nie pamiętam który to) gdzie są przepełnione więzienia, te co ogląda się w tv i nie dowierza, że ludzi w takich warunkach można trzymać.

Miał tam strasznie dużo pracy, bo prawie co drugi więzień był chory. W końcu zgłosił się do naczelnika i poprosił o postawienie urządzeń z wodą, by każdy więzień miał dostęp nieograniczony do wody.
Wcześniej musieli ją kupować za własne pieniądze, a wiadomo woleli wydać na fajki czy inne rzeczy.
Wodę dostawali dotąd tylko do posiłków.

3 miesiące po zainstalowaniu dostępu do wody 80% więźniów wyzdrowiało.

Powtórzę raz jeszcze – Woda nie leczy, ale jej brak powoduje problemy w organizmie.

Brak zaburza wiele procesów w ciele. Chcesz mieć super odporność i na bieżąco pozbywać się toksyn – pij wodę. 

KROK 3 ODŻYWIANIE

Tym co pomaga wzmocnić odporność jest zdrowe jedzenie.

Odstaw na bok przetworzoną żywność i rafinowany cukier. Te składniki mocno obciążają i o ile Ty możesz tego nie czuć, bo ciało sobie z tym radzi to w obecnej sytuacji to dla niego mega wsparcie. Im mniej ma dziadostwa z którym musi sobie radzić tym więcej ma siły do radzenia sobie z innymi problemami. 

Zobacz, że jedną z chorób towarzyszących, która często jest powodem trudnego przechodzenia zakażenia korona wirusem jest cukrzyca typu 2. A jej powodem jest nadmiar cukrów w naszej diecie. I o ile owoce nie są problemem, to ten dosypywany cukier do produktów spożywczych już tak.

Odporność zaczyna się w jelitach – więc dziś to co jesz ma szczególne znaczenie.
Dodaj więcej warzyw i owoców do swojej diety. Dodaj zielone koktajle. Unikaj tego co sztuczne i po czym czujesz się ciężko. To nie wspiera. 
Jeśli myślał by zmienić żywienie – to teraz masz dodatkową motywację! Zdrowie i odporność zaczyna się na talerzu.

Co jeszcze możesz zrobić?

 

1. Dzięki nagraniu w stylu RTT wspierać swoją odporność od środka.
2. Umówić się ze mną na konsultacje i otrzymać indywidualne zalecenia żywieniowe.

Nagranie wspierające odporność

Cena 79zł

konsultacja indywidualna online

Cena 250zł

Przygotowałam Ci tabelkę – byś mogła łatwo wprowadzać zasady.