fbpx

STOP ZAJADANIU EMOCJI

Czy obecne wydarzenia na świecie powodują, że zwracasz się ku jedzeniu szukając w nim poczucia bezpieczeństwa?

Czy czujesz się bezsilna wobec pokusy jedzenia i żałujesz, że nie możesz powiedzieć NIE swoim pragnieniom?

Czy jedzenie jest tym, co cię koi, gdy czujesz się zestresowana, niespokojna lub przytłoczona?

NIE TYLKO TY TAK MASZ!

Możesz wypracować  swobodę wyboru tego, co zjesz, a czego nie zjesz.

Jedzenie, które służy do odżywiania i wspierania organizmu oraz wzmacniania układu odpornościowego, a nie maskowania emocji.

Taki zdrowy styl życia zaczyna się od zmiany sposobu myślenia i relacji z jedzeniem.

WYZWANIE 21 DNI – STOP ZAJADANIU EMOCJI

To wyzwanie zaprojektowane jest tak, aby zmienić twoje relacje z jedzeniem.

I większość tej wewnętrznej zmiany następuje w ciągu pierwszych 14 dni.

W tym czasie uzyskasz wgląd w coś, z czym zmagasz się od lat.

Uświadomisz sobie, że wiele (WIELE) strategii odchudzania było powodem, dla którego twoje emocjonalne jedzenie pogarszało się z roku na rok, kilogram za kilogramem.

Chce, abyś wiedziała, że nie musi tak być.

2/3 zdania

Praca nad ciałem zaczyna się w głowie  

PLAN WYZWANIA
start 20.04.2020 

TYDZIEŃ 1

20.04 – 26.04

tekst

tekst

TYDZIEŃ 2

27.04 – 3.05

tekst

tekst

TYDZIEŃ 3

4.05 – 10.05

tekst

tekst