fbpx

PODNIEŚ SWOJĄ ODPORNOŚĆ 

ODDYCHANIE

ODDYCHANIE

A to jak oddychasz nadaje działaniu Twojego ciała ramy i daje znać hormonom o tym jak mają pracować.

Szybki płytki oddech to znak, że coś jest nie tak i ciało wchodzi w tryb UWAGA NIEBEZPIECZEŃSTWO.
I tak właśnie oddychasz, gdy jesteś zestresowana.

Głęboki i spokojny oddech to znak, że WSZYSTKO JEST OK i możemy działać normalnie.

ĆWICZENIE ODDYCHANIA:
zacznij od 3x dziennie, jak dojdziesz do 5x to masz gwarantowane super efekty w ciele, umyśle i samopoczuciu.

1. Bierzesz powolny Wdech licząc do 5ciu
2. Przytrzymujesz oddech licząc do 5ciu
3. Robisz długi i spokojny Wydech licząc do 5ciu
całość powtarzasz 5x.
Zajmuje raptem minutkę, a zmienia życie.

NAWODNIENIE

NAWODNIENIE

Ciało ludzkie składa się w większości z wody. Gdy ma jej za mało, a wystarczy tylko 5% brak zaczyna ograniczać metabolizm i różne procesy.

Chcesz zachować młodość i witalność – pij wodę.
Chcesz by procesy, także ten metaboliczny, działały sprawnie – pij wodę.
Chcesz dobrze się czuć – pij wodę.
Chcesz chudnąc – pij wodę.
Chcesz być zdrowa  – pij wodę.
Chcesz regularnie oczyszczać organizm z toksyn – pij wodę.

Picie to nawyk. Najlepiej nosić ze sobą butelkę by była pod ręką. Przez pierwsze 2 tygodnie możesz częściej biegać siusiu, potem wszystko wróci do normy. Nawodnienie to dużo lepsze samopoczucie. Możesz to czuć już po 5/7dniach.

Woda nie leczy, ale jej brak powoduje problemy w organizmie.

Czytałam o lekarzu, który został aresztowany i skazany w kraju, gdzie są przepełnione więzienia.

Miał tam strasznie dużo pracy, bo prawie co drugi więzień był chory. Zgłosił się do naczelnika i poprosił o postawienie urządzeń z wodą, by każdy więzień miał dostęp do wody.
Wcześniej musieli ją kupować za własne pieniądze.

3 miesiące po zainstalowaniu dostępu do wody 80% więźniów wyzdrowiało. 

DOŻYWIENIE

DOŻYWIENIE

Tym co pomaga wzmocnić odporność jest zdrowe jedzenie.
Postaw na owoce, warzywa, białko i zdrowe tłuszcze nienasycone.

Odstaw na bok przetworzoną żywność i rafinowany cukier. Te składniki mocno obciążają i o ile Ty możesz tego nie czuć, bo ciało sobie z tym radzi to w obecnej sytuacji to dla niego mega wsparcie. Im mniej ma dziadostwa z którym musi sobie radzić tym więcej ma siły do radzenia sobie z innymi problemami.

Zobacz, że jedną z chorób towarzyszących, która często jest powodem trudnego przechodzenia zakażenia korona wirusem jest cukrzyca typu 2. A jej powodem jest nadmiar cukrów w naszej diecie. 

Odporność zaczyna się w jelitach – więc dziś to co jesz ma szczególne znaczenie.
Dodaj więcej warzyw i owoców do swojej diety. Dodaj zielone koktajle. Unikaj tego co sztuczne i po czym czujesz się ciężko. To nie wspiera. 
Jeśli myślał by zmienić żywienie – to teraz masz dodatkową motywację! Zdrowie i odporność zaczyna się na talerzu.

SŁOŃCE lub WITAMINA D

SŁOŃCE lub WITAMINA D

Codziennie zażywaj 40′ słonka. A jeśli nie możesz bierz witaminę D

LEKKI I REGULARNY RUCH

LEKKI I REGULARNY RUCH

Ruszaj się regularnie, ciało tego potrzebuje. Bez intensywnych treningów. Raczej lekko lub średnio intensywnie, a częściej.

SEN I REGENERACJA

SEN I REGENERACJA

W czasie snu ciało regeneruje się. Zadbaj by wstawać wypoczętym.

BONUSOWE WSPARCIE - NAGRANIE W STYLU RTT

BONUSOWE WSPARCIE - NAGRANIE W STYLU RTT

Możesz od wewnątrz programować system odporności do doskonałej i stabilnej pracy. Bez paniki i na najwyższych obrotach.

szczegóły znajdziesz tutaj

Przygotowałam tabelkę – by łatwiej pilnować wprowadzania zasad.