fbpx

Dlaczego wciąż nie mogę osiągnąć swojego celu i schudnąć?

PODSTAWOWY BŁĄD

Największym błędem, który już na starcie uniemożliwia osiągnięcie efektów jest niewłaściwe wyznaczanie celu.

Sama w końcu po latach bezskutecznego odchudzania zrozumiałam, dlaczego tak trudno jest osiągać cele: 10, 15, 20 czy 25 kilo mniej i go utrzymać.

Winne jest błędne założenie, już na samym starcie.
Spadek wagi nie może być Twoim celem.

Nie zrozum mnie źle.  

Jeśli chcesz schudnąć musisz właściwie wyznaczyć cele. A cele z założenia mają być możliwe do wykonania i mierzalne.

Dlaczego zatem spadek wagi nie może być twoim celem? Przecież da się go zmierzyć?

Dlatego, że ten spadek nie zależy od matematyki, tak jak większość diet Cię przekonuje, mówiąc, że jeśli obniżysz kaloryczność posiłków np. o 500 kcal, do tego będziesz ćwiczyć i spalisz kolejne 200-400 kalorii to schudniesz tygodniowo około kilograma.

Sama już z pewnością przekonałaś się, że to tak nie działa. I często, tak jak ja kiedyś, zamiast wyciągać z tego wniosek, że coś z tymi teoriami jest nie tak, wyciągasz wniosek, że to z Tobą jest coś nie tak.

Organizm ludzki to nie kalkulator i nie działa w ten sposób. Czemu? Och to temat na inne Q&A i z pewnością taki się pojawi. Tu z założenia ma być prosto, dlatego skupiam się na tym, co najważniejsze.

W skrócie jest wiele elementów, od których zależy spadek wagi. I dla każdej z nas mogą one znacznie się różnić. Waga bez dwu zdań jest efektem twoich codziennych działań. A skoro jest mnóstwo zmiennych, które na jej spadek wpływa to nie możesz swoich działań mierzyć w spadających kilogramach. Bo zupełnie nie wiesz, co dzieje się w tym czasie w ciele.

Możesz za to ustawić cele – codzienne i mierzalne – które z biegiem czasu sprawią, że efekt na wadze będzie taki, jakiego oczekujesz.

Powtórzę – waga to efekt Twoich codziennych działań.
Nie cel.
Jak ją dotychczas traktowałaś?

Woda, zmniejszenie stresu, zdrowe jedzenie, aktywność fizyczna sprawiająca Ci przyjemność (to mega ważna część tego zdania), sen i dobre samopoczucie. To są podstawowe elementy wspólne dla nas wszystkich. W eBooku do tego Q&A skupimy się na tym byś wyznaczyła swoje.

Jak wyznaczać cele w odchudzaniu bez diety, wyrzeczeń i bazowaniu na silnej woli by ich stosowanie sprawiało radość?

Po pierwsze – powinnaś cieszyć się życiem.
Cieszyć się jedzeniem.
Cieszyć się codziennymi nawykami.

I dzięki temu być szczupła i zdrowa.
Wyrzeczenia i poświęcanie się dla wagi odbiera motywację do działania i sprawia, że szybko przestajesz wykonywać swoje działania. Znasz to już?

Zasługujesz na cudowne efekty i eBook jest po to by zaplanować i działać tak aby mieć pewność, że to osiągniesz.


Omawiam w nim 
4 ELEMENTY DO OPANOWANIA

  1. właściwy sposób i zły sposób ustalania celów dietetyczno-zdrowotnych. Bo to zdrowie Twojego organizmu wpływa na właściwą wagę,
  2. cztery powody, przez które większość ludzi nie osiąga swoich celów i jak temu zaradzić,
  3. cel numer jeden, który sabotuje wszystkie inne. Wszystkie go nieświadomie ustalamy.
  4. ścieżka krok po kroku, która pozwoli ustalić właściwie cele, i sprawi, że będziesz mogła cieszyć się nimi.

 eBooki ma być mega dostępny
dlatego ustaliłam niziutką cenę
19,90 zł

KUP eBOOK 19,90 zł